Peste 120 de mărci de electronice au prezentat la Bucureşti noutăţi audio-video, în valoare de 1,2 milioane de euro. Expoziţia celor mai performante produse electronice nu trebuie trecută niciodată cu vederea. Timp de patru zile, HiFi Arena a pus faţă în faţă consumatorii cu cele mai inovative produse ale unor mărci renumite. Atmosferă SF: lumină difuză, sunet care te înconjoară şi plasme care îţi încălzesc privirea. Chiar şi cei mai indiferenţi vizitatori nu au
Peste 120 de mărci de electronice au prezentat la Bucureşti noutăţi audio-video, în valoare de 1,2 milioane de euro. Expoziţia celor mai performante produse electronice nu trebuie trecută niciodată cu vederea. Timp de patru zile, HiFi Arena a pus faţă în faţă consumatorii cu cele mai inovative produse ale unor mărci renumite.
Atmosferă SF: lumină difuză, sunet care te înconjoară şi plasme care îţi încălzesc privirea. Chiar şi cei mai indiferenţi vizitatori nu au plecat de la HiFi Arena fără să-şi fi dorit măcar un produs din cele pe care organizatorii au reuşit să le strângă pe o suprafaţă de 730 de metri pătraţi. Produsele expuse de 120 de mărci participante la ediţia din acest an, în 26 de camere de hotel, au avut o valoare totală de circa 1,2 milioane de euro.
Conceptul care a dominat anul acesta HiFi Arena a fost High Definition. De la plasme şi LCD-uri, până la camcordere şi DVD playere, niciun produs nu mai poate fi considerat de top dacă nu este HD. Firme precum Sony, Panasonic sau Hitachi nu au ezitat în a prezenta, pe înţelesul tuturor, noile tehnologii. Produsele deosebite nu au fost puţine, iar alegerea cumpărătorului aflat într-o astfel de situaţie cu siguranţă nu este uşoară.
De la Panasonic a lipsit vedeta mărcii, plasma Viera cu diagonala de 103 inci, dar numai din motive logistice. „Am pref