Noul Volvo XC70, prezentat românilor la ediţia SIAB din acest an, poate fi limuzina cu care să-ţi impresionezi partenerii de afaceri în drumul spre cină, dar şi vehiculul care te scoate din încurcătură în excursiile aventuroase din weekend. Încă de la debut, în 1997, XC70 a reuşit să capteze atenţia publicului şi, în scurt timp, a devenit unul din modelele emblematice pentru Volvo. Primul model XC a fost unul din pionierii segmentului crossover. Ajuns la a treia generaţie,
Noul Volvo XC70, prezentat românilor la ediţia SIAB din acest an, poate fi limuzina cu care să-ţi impresionezi partenerii de afaceri în drumul spre cină, dar şi vehiculul care te scoate din încurcătură în excursiile aventuroase din weekend. Încă de la debut, în 1997, XC70 a reuşit să capteze atenţia publicului şi, în scurt timp, a devenit unul din modelele emblematice pentru Volvo. Primul model XC a fost unul din pionierii segmentului crossover. Ajuns la a treia generaţie, vehiculul suedez adaugă la moştenirea seriilor anterioare eleganţă şi rafinament. Fredrik Arp, CEO Volvo, consideră că „ideea din spatele modelelor XC este valoroasă, iar noi am reuşit să îl îmbunătăţim cu fiecare generaţie“. Noul XC70 oferă o gamă de motorizări, mai economice şi mai performante decât precedentele. Este vorba de două propulsoare, unul diesel în cinci cilindri şi unul pe benzină în şase cilindri. Transmisia integrală este oferită de Haldex, iar suspensia activă cu trei faze de setare ajută maşina să atingă un nivel de performanţă şi confort superior modelelor anterioare. Un alt element marcant pentru XC70 este sistemul de asistare la coborâre (HDC).
„XC70 este construit pentru cei care îndrăznesc să îşi trăiască visul“, spune Lex Kerssemakers, vicepreşedintele brandului suedez. Maşina are capacitatea şi echiparea adecvată pentru a oferi călătoria ideală spre