Altex, cel mai mare retailer de electronice si electrocasnice din piata, estimeaza ca va atinge in 2008 o cifra de afaceri de 30 de milioane de euro prin noua retea de retail Digit'Up, specializata in segmentul IT&C, comunicatie si foto-video.
"Pentru 2008, in functie de dezvoltarea retelei, vrem ca Digit'up sa aduca 10% din cifra de afaceri a grupului, in jur de 30 de milioane de euro", a declarat Cristi Camara, directorul de vanzari al Digit'Up.
Digit'Up este al treilea concept de retail al grupului Altex, dupa retelele Altex Megastore si Media Galaxy, si este la momentul actual format din opt unitati cu o suprafata medie de vanzare de 100 de metri patrati.
"Dezvoltarea brandului va fi legata de marile aglomerari urbane si vrem sa mergem cu Digit'Up, acolo unde Altex si Media Galaxy nu pot ajunge si nu pot acoperi nevoile consumatorilor", a declarat Dan Ostahie, presedintele Altex.
Compania a anuntat ca va extinde reteaua, in urmatorii trei-cinci ani, pana la 100 de unitati, din care 10 vor fi deschise in Bucuresti, cate 2 magazine in orasele cu peste 100.000 de locuitori si restul in localitati cu minim 30.000 de locuitori.
"Vom dezvolta reteaua la nivelul intregii tari, iar pentru anul viitor vrem sa ajungem la 50 de magazine. Digit'up reprezinta anticiparea nevoilor care vor aparea in timp, la fel cum conceptul Media Galaxy, lansat in 2004, acopera acum nevoia de spatii mari de vanzare", a declarat Ostahie.
Primele sapte unitati ale retelei, deschise in Alba Iulia, Petrosani, Medgidia, Braila, Oltenita, Ramnicu Sarat si Rosiorii de Vede, au fost lansate la inceputul anului sub numele Altex Digital, iar dupa o perioada de test au fost redenumite sub brandul Digit'Up, elaborat de agentia de branding Landor.
Magazinul din Bucuresti este singurul dezvoltat sub noul concept, restul urmand sa fie rebranduite pana