O companie americana a dezvoltat un vehicul ecologic care consuma 0,78 litri/100 km.
Modelul ecologic dispune deja de doua versiuni, una total electrica si una hibrida, pusa in miscare de un generator alimentat cu benzina si un tren de rulare electric.
Versiunea electrica nu emite CO2 si poate atinge o autonomie de 195 de kilometri in timp ce hibridul se poate lauda cu un consum mediu de 0.783 litri/100 km si o independenta de rulare de 965 de kilometri. Ambele versiuni vor putea fi incarcate cu energie electrica de la o simpla priza.
Masina nu foloseste decat trei roti si are o forma aerodinamica menita sa reduca frecarea cu aerul. Habitaclul ofera spatiu pentru doi adulti pe locurile din fata, in timp ce in spate pasagerii pot opta pentru un portbagaj destul de incapator sau pentru un scaun de copil.
Noul model a fost deja botezat Typ 1, Aptera anuntand ca versiunea eletrica este asteptata sa debuteze pe piata la mijlocul anului viitor, hibridul urmand sa-si faca aparitia si el la scurt timp dupa acesta.
Pretul modelului este de aproximativ 20.000 euro.
O companie americana a dezvoltat un vehicul ecologic care consuma 0,78 litri/100 km.
Modelul ecologic dispune deja de doua versiuni, una total electrica si una hibrida, pusa in miscare de un generator alimentat cu benzina si un tren de rulare electric.
Versiunea electrica nu emite CO2 si poate atinge o autonomie de 195 de kilometri in timp ce hibridul se poate lauda cu un consum mediu de 0.783 litri/100 km si o independenta de rulare de 965 de kilometri. Ambele versiuni vor putea fi incarcate cu energie electrica de la o simpla priza.
Masina nu foloseste decat trei roti si are o forma aerodinamica menita sa reduca frecarea cu aerul. Habitaclul ofera spatiu pentru doi adulti pe locurile din fata, in timp