Doi suporteri stelişti vor avea ocazia să vadă meciul Arsenal – Steaua, din 12 decembrie, la faţa locului, în urma unei campanii inţiate de Citi Financial după ce a semnat un parteneriat cu clubul din Ghencea. Campania se desfăşoară până la sfârşitul lunii noiembrie, iar premiile, constând şi în 100 de tricouri replică şi 1.000 de fulare pot fi câştigate prin participarea la o tombolă.
Astfel, oricine se prezintă cu pliantul promoţiei şi contractează un credit de minim 1.000 de RON, pote câştiga excursia la Londra. Toate cheltuielile, constând în transportul cu avionul, cazarea pentru două nopţi, bilete la meci şi transportul local vor fi suportate de sponsor. În cazul în care nu se contractează crreditul de 1.000 de RON, simpla vizită cu un pliant la unul din sediile Citi Financial poate asigura suporterului un breloc Steaua.
Pliantele vor fi distribuite la meciurile Steaua – Universitatea Craiova şi Steaua – Dinamo, precum şi prin poştă, în mod aleatoriu. Citibank România a încheiat un contract de trei ani cu Steaua, devenind partenerul oficial al clubului. (D.R.)
Doi suporteri stelişti vor avea ocazia să vadă meciul Arsenal – Steaua, din 12 decembrie, la faţa locului, în urma unei campanii inţiate de Citi Financial după ce a semnat un parteneriat cu clubul din Ghencea. Campania se desfăşoară până la sfârşitul lunii noiembrie, iar premiile, constând şi în 100 de tricouri replică şi 1.000 de fulare pot fi câştigate prin participarea la o tombolă.
Astfel, oricine se prezintă cu pliantul promoţiei şi contractează un credit de minim 1.000 de RON, pote câştiga excursia la Londra. Toate cheltuielile, constând în transportul cu avionul, cazarea pentru două nopţi, bilete la meci şi transportul local vor fi suportate de sponsor. În cazul în care nu se contractează crreditul de 1.000 de RON, simpla vizită cu un pliant la unul din sediile Citi Financi