Foto: Romania libera
Al doilea pasaj suprateran de la intrarea pe DN1 a fost dat ieri in folosinta, in prezenta premierului Calin Popescu Tariceanu si a ministrului Transporturilor, Ludovic Orban. In acelasi timp, a fost deschisa circulatia pe sase benzi pe DN1, intre Aeroportul Baneasa si Pasajul Otopeni.
Pasajul de la Baneasa a fost construit de firma portugheza Lena, care a castigat licitatia pentru modernizarea DN1, pe portiunea cuprinsa intre Aeroportul Baneasa si Pasajul Otopeni,
dupa ce Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale a reziliat contractul incheiat initial cu firma Efklidis din Grecia, din cauza intarzierii lucrarilor.
Contract de 27,8 milioane de euro
Contractul cu Lena are valoarea de 97,3 milioane de lei (27,8 milioane de euro, fara TVA), valoarea totala a pasajului reprezentand 13,7 milioane de lei. "M-am intalnit la inceputul mandatului cu presedintele grupului Lena, care mi-a cerut o extensie de sase luni, insa nu am fost de acord.
Pentru Pasajul Baneasa s-a lucrat si ziua, si seara, iar Lena a angajat oameni suplimentar", a spus Orban. Ambele pasaje supraterane sunt realizate inainte de intersectia cu Aleea Privighetorilor (continuata spre Gradina Zoologica cu str. Erou Iancu Nicolae).
Aceste amplasamente au fost alese, conform explicatiilor specialistilor de la Ministerul Transporturilor, datorita faptului ca Planul de Urbanism General (PUG) al Capitalei prevede construirea unui drum de legatura de la intersectia Iancu Nicolae cu pasajul al doilea.
Integral in Romania libera Foto: Romania libera
Al doilea pasaj suprateran de la intrarea pe DN1 a fost dat ieri in folosinta, in prezenta premierului Calin Popescu Tariceanu si a ministrului Transporturilor, Ludovic Orban. In acelasi timp, a fost deschisa circulatia pe sase benzi pe DN1, intre Aeroportul B