Fire adaptabila, a trecut cu usurinta de la inginer stagiar la agent de vanzari, brand manager si apoi director de marketing. Catalin Ignat, vicepresedinte marketing al United Romanian Bereprod Breweries, producator al marcilor Tuborg, Carlsberg si Skol,
Studiile de inginerie nu l-au "incurcat" mult timp. Dupa doi ani si jumatate de stagiatura in timpul comunismului, la Revolutie a luat decizia de a-si schimba cariera, iar primul pas pe care l-a facut a fost in vanzari.
"Am inceput sa caut oportunitati pe piata de munca, atunci toata lumea era un fel de intreprinzator si, neavand mari posibilitati financiare, a fost un pas firesc. Eram un tanar inginer fara bani, fara casa, care deodata s-a trezit in mijlocul altui sistem, total diferit fata de cel in care crescuse, si a trebuit sa iau o decizie. Am devenit intr-un fel propriul meu stapan, pentru ca atunci nu exista niciun sistem profesional de vanzari, erau asa-zisii comis-voiajori."
"Vanzarile erau cel mai potrivit domeniu pentru structura mea, dar era, de fapt, un fel de intreprindere mica a ta, pentru ca lucrai cu un importator si mergeai la ei, luai ofertele, cautai cumparator si vedeai ce vinzi. Nu erai angajatul lor in niciun fel, eram propriul angajat. La inceput am vandut tot ce inseamna aparatura birotica, electronica, calculatoare, telexuri, faxuri, centrale telefonice, care abia apareau la noi. Cand am inceput sa vand calculatoarele, trebuia sa le explic ce inseamna memoria, ei erau obisnuiti cu vechile calculatoare cu cartele. Cel mai mare succes al meu de pe atunci, prin 1992, a fost cand am negociat cu directorul de la Energetica sau Hidrotehnica, care voia sa investeasca in tot ce insemna aparatura. Eu aveam 24 de ani, el vreo 60, si l-am convins sa incheie un contract pentru vreo suta de computere, trei centrale."
Trecerea de la inginer la agent vanzari nu a s