Mihaela Nicola este un nume de referinţă pentru lumea dificilă a PR-ului românesc. Pentru că are o bogată experienţă în PR, pentru că a întâlnit sute de oameni, caractere de tot felul, Mihaela Nicola este un nume de referinţă pentru lumea dificilă a PR-ului românesc. Pentru că are o bogată experienţă în PR, pentru că a întâlnit sute de oameni, caractere de tot felul, situaţii inedite sau aparent fără ieşire, Mihaela este femeia care poate fi model pentru toţi cei care visează la succes în carieră.
De aceea, cartea ei intitulată sugestiv "Pe tocuri", apărută la Editura Nemira - Damen Tango, va stârni cu siguranţă multe valuri, dar şi mult interes. În dezvăluirile sale, Nicola, acest "James Bond, cel mai important detectiv pe care l-a avut România în materie de publicitate, marketing, PR, comunicare" (citat Marius Tucă), este dezarmant de sinceră.
Cu ea înseşi în primul rând, şi apoi cu toţi cei care vor avea curiozitatea să o descopere. Altfel decât cum o ştiu ei: rezervată, elegantă, cu alură de intransigenţă, cu "vorbele la ea" mereu. Veţi afla, citind cartea sa "Pe tocuri", cine sunt cei pe care-i iubeşte, îi stimează, îi admiră, îi preţuieşte, îi are pe lista din sufletul ei…
Veţi afla care este competiţia pe care a pierdut-o în viaţa ei şi cu cine, de ce între Dumnezeu şi Diavol primul este mereu învingător în inima oamenilor, de ce au succes oamenii determinaţi şi… de ce Mihaela, ca şi semnatara acestor rânduri, nu şi-a dorit niciodată să fie etichetată ca "fată bună". (Evelyn Badea)