Deşi este considerată una dintre cele mai mari parcări din Capitală, la Casa Presei, numărul maşinilor, ca de altfel şi numărul tamponărilor cresc de la o zi la alta. Haosul este cu atăt mai mare cu căt in zonă, indicatoarele şi marcajele rutiere lipsesc cu desăvărşire.
Deşi este considerată una dintre cele mai mari parcări din Capitală, la Casa Presei, numărul maşinilor, ca de altfel şi numărul tamponărilor cresc de la o zi la alta. Haosul este cu atăt mai mare cu căt in zonă, indicatoarele şi marcajele rutiere lipsesc cu desăvărşire.
Operaţiunea schimbatul bordurilor de lux şi asfaltarea aleilor a ajuns şi la Casa Presei. Nimic de zis! Deja ne-am obişnuit cu peisajul, iar iniţiativa este lăudabilă. Insă nimeni, nici o minte "luminată" nu s-a găndit să mărească şi spaţiul destinat parcării, care pe zi ce trece este tot mai sufocată de numărul in continuă creştere al autovehiculelor. Lucru deloc surprinzător dacă ne găndim că in acest moment, imobilul, ce se intinde pe 23.000 mp, cuprinde peste 6.000 de incăperi in care lucrează peste 3.000 de persoane, alte 7.000 fiind zilnic in trecere. Locul pietrei cubice a fost luat de asfalt, astfel că de-acum trebuie să ne aşteptăm la adevărate raliuri pe aleile ce imprejmuiesc Casa Presei. Asta mai cu seamă că nu există nici un indicator rutier in zonă, nici o trecere de pietoni sau vreun limitator de viteză. Iar regula priorităţii de dreapta este aplicată de fiecare cum crede de cuviinţă. Şi vă daţi seama ce se intămplă cănd la volan este vreun stăngaci...
"Dacă tot se lucrează putea să se ia in calcul şi mărirea parcării. Normal că nu avem unde să ne lăsăm maşinile. Suntem din ce in ce mai mulţi angajaţi in clădirea de la Casa Presei. Iar dacă ne lovim maşina, chiar şi pentru o simplă zgărietură, trebuie să mergem la Accidente Uşoare, unde stăm la cozi uriaşe", ne-a declar