Bursa de Valori Bucureşti a început sâmbătă o campanie publicitară, prima de la înfiinţare, la 1 aprilie 1995, pentru a promova piaţa de capital şi încuraja investiţiile la bursă. „Cu un an în urmă, Bursa de Valori Bucureşti a efectuat un sondaj din care a reieşit că respondenţii cunoşteau foarte puţine elemente ale activităţii bursiere. Urmare a acestor rezultate, Departamentul de Relaţii Publice şi Marketing a decis începerea unei campanii structurată pe două direcţii strategice.
Pe de o parte am organizat un road-show pentru a discuta direct cu factorii de decizie din companiile eligibile să se listeze, iar pe de alta parte am iniţiat această campanie în mass media pentru a determina publicul larg să îşi îndrepte atenţia către piaţa de capital”, se rată într-un comunicat al Bursei. Campania se desfăşoară în perioada 24 noiembrie - 21 decembrie şi va fi reluată în 2008. Pentru prima etapă este prevăzută difuzarea a două spoturi TV. (Mediafax)
Bursa de Valori Bucureşti a început sâmbătă o campanie publicitară, prima de la înfiinţare, la 1 aprilie 1995, pentru a promova piaţa de capital şi încuraja investiţiile la bursă. „Cu un an în urmă, Bursa de Valori Bucureşti a efectuat un sondaj din care a reieşit că respondenţii cunoşteau foarte puţine elemente ale activităţii bursiere. Urmare a acestor rezultate, Departamentul de Relaţii Publice şi Marketing a decis începerea unei campanii structurată pe două direcţii strategice.
Pe de o parte am organizat un road-show pentru a discuta direct cu factorii de decizie din companiile eligibile să se listeze, iar pe de alta parte am iniţiat această campanie în mass media pentru a determina publicul larg să îşi îndrepte atenţia către piaţa de capital”, se rată într-un comunicat al Bursei. Campania se desfăşoară în perioada 24 noiembrie - 21 decembrie şi va fi reluată în 2008. Pentru prima etapă este prevăzută d