După patru luni de campanie, formaţia Lucky Soul cu melodia Lips Are Unhappy a câştigat provocarea lansată de Last.fm pentru Crăciun numită Christmas Chart Attack, informează revista britanică WebUser.
Trupa, ce este descrisă ca fiind specializată în crearea unor cântece pop cu teme de dragoste, şi-a lansat single-ul şi speră să ocupe locul întâi în topuri de Crăciun. Întrecerea a fost organizată cu scopul de a sparge monopolul trupei X-Factor asupra topurilor de muzică.
Specialiştii acordă şanse de 16 la 1 ca piesa Lips Are Unhappy să fie pe locul întâi de Crăciun. Lips Are Unhappy este disponibilă pentru comenzi la un preţ rezonabil iar profitul va fi donat într-o acţiune caritabilă.
Radioul online Last. fm, ce combină preferinţele muzicale ale utilizatorilor cu opţiuni de reţea de socializare, are în prezent circa 20 de milioane de utilizatori şi a lansat de curând o campanie prin care încearcă să încurajeze tinerii muzicieni să utilizeze internetul ca o rampă de lansare. (A.E.I.)
După patru luni de campanie, formaţia Lucky Soul cu melodia Lips Are Unhappy a câştigat provocarea lansată de Last.fm pentru Crăciun numită Christmas Chart Attack, informează revista britanică WebUser.
Trupa, ce este descrisă ca fiind specializată în crearea unor cântece pop cu teme de dragoste, şi-a lansat single-ul şi speră să ocupe locul întâi în topuri de Crăciun. Întrecerea a fost organizată cu scopul de a sparge monopolul trupei X-Factor asupra topurilor de muzică.
Specialiştii acordă şanse de 16 la 1 ca piesa Lips Are Unhappy să fie pe locul întâi de Crăciun. Lips Are Unhappy este disponibilă pentru comenzi la un preţ rezonabil iar profitul va fi donat într-o acţiune caritabilă.
Radioul online Last. fm, ce combină preferinţele muzicale ale utilizatorilor cu opţiuni de reţea de socializare, are în prezent circa 20 de milioane de utilizatori ş