Analiştii imobiliari spun că în curând Lipscaniul şi Bulevardul Elisabeta vor concura nume consacrate precum Magheru sau Victoriei . Magheru şi Victoriei sunt zonele zero în materie de Analiştii imobiliari spun că în curând Lipscaniul şi Bulevardul Elisabeta vor concura nume consacrate precum Magheru sau Victoriei .
Magheru şi Victoriei sunt zonele zero în materie de shopping autohton. Cele două artere comerciale sunt urmate îndeaproape în topul bulevardelor cu cele mai ridicate chirii de Brătianu, Dorobanţilor, Moşilor sau Ştefan cel Mare. Specialiştii din piaţă vorbesc însă de noi locaţii în ascensiune, în contextul în care numeroase branduri internaţionale caută să intre pe piaţa locală.
"Lipsacaniul sau Regina Elisabeta sunt străzile care, pe viitor, ar putea concura în materie de chirii ridicate cu locaţiile deja consacrate pe piaţă", spune Valentin Manu, şeful departamentului High Street Retail din cadrul Cushman & Wakefield Activ Consulting.
Problema cu care se confruntă numele mari care doresc să atace piaţa românească este stocul mic de metri pătraţi disponibili în zonele consacrate. Răzvan Gheorghe, directorul general al Cushman & Wakefield Activ Consulting, surprinde succint realitatea bucureşteană. "Pe Bulevardul Magheru vorbim în principal de branduri locale, aici însă nu avem unităţi de suprafeţe mari pretabile pentru magazinele retailerilor internaţionali precum H&M sau Marks & Spencer.
Nu numai că stocul este foarte restrâns, dar şi spaţiile sunt fragmentate. Dacă pe marile bulevarde de shopping din lume spaţiile mari sunt cele mai râvnite, pe Magheru retailerii sunt nevoiţi să închirieze spaţii mici", opinează directorul de la Cushman & Wakefield. Şi asta în condiţiile în care chiriile practicate pe marile artere comerciale româneşti nu stau rău în topurile de profil internaţionale.
Bulevardul Magheru ocupă de mai