În Japonia, părinţii sunt chemaţi în fiecare lună să asiste la activităţile copiilor şi pentru a discuta cu profesorii despre evoluţia elevului. În timpul anului există zile ale porţilor deschise, când părinţii pot vizita şcoala şi pot vedea cum învaţă copiii.
Printre metodele tradiţionale de păstrare a legăturii cu părinţii se găsesc şi unele ingenioase. Într-o şcoală din Tokyo fiecare copil are un dispozitiv electronic în ghiozdan,dispozitivul activează un senzor, când vin sau pleacă din şcoală.
Dacă cineva nu poartă dispozitivul, se declanşează o alarmă. Când elevii pleacă spre casă, părinţii primesc un mesaj, în care li se spune ora la care copiii au părăsit şcoala. Dacă va avea rezultate bune, sistemul ar putea fi implementat şi în alte şcoli. (R.N.)
În Japonia, părinţii sunt chemaţi în fiecare lună să asiste la activităţile copiilor şi pentru a discuta cu profesorii despre evoluţia elevului. În timpul anului există zile ale porţilor deschise, când părinţii pot vizita şcoala şi pot vedea cum învaţă copiii.
Printre metodele tradiţionale de păstrare a legăturii cu părinţii se găsesc şi unele ingenioase. Într-o şcoală din Tokyo fiecare copil are un dispozitiv electronic în ghiozdan,dispozitivul activează un senzor, când vin sau pleacă din şcoală.
Dacă cineva nu poartă dispozitivul, se declanşează o alarmă. Când elevii pleacă spre casă, părinţii primesc un mesaj, în care li se spune ora la care copiii au părăsit şcoala. Dacă va avea rezultate bune, sistemul ar putea fi implementat şi în alte şcoli. (R.N.)