Conceptul de dealer "one stop shop", unde clientii beneficiaza de toate serviciile necesare achizitiei unui automobil, de la masina propriu-zisa la sisteme de creditare sau asigurari, incepe sa prinda teren pe piata locala.
Porsche Bank, Porsche Leasing, Citro'n Finance, BMW Financial Services sunt companii de servicii financiare, care au fost create cu un singur scop - de a atrage si mai mult clientii in a achizitiona marca respectiva, prin simplificarea procedurilor de achizitionare.
Citro'n Romania impreuna cu BRD Finance au lansat cu ocazia Salonului Auto de la Bucuresti din octombrie 2007 Citro'n Finance, un program de finantare pentru achizitia de automobile. Noul produs apartine importatorului, BRD Finance fiind compania care ofera serviciile de finantare. Serviciile Citro'n Finance vor fi disponibile in toate punctele de vanzare ale dealerilor Citro'n din Romania. Oferta Citro'n Finance permite achizitionarea de automobile cu avans zero, dobanzi fixe intre 7,5 si 8,9% si o perioada de creditare de pana la zece ani.
"Citro'n Finance are ca target finantarea a aproximativ 30% din totalul autovehiculelor vandute, in conditiile actuale ale pietei, in care se estimeaza ca intre 40 si 50% din totalul automobilelor comercializate vor fi finantate prin leasing sau credit", a declarat Mara Bogdanescu, specialist marketing al BRD.
Potrivit reprezentantilor BRD, cifra de afaceri a Citro'n Finance va depasi in 2008 suma de 44 de milioane de lei (aproximativ 12,6 milioane de euro).
In primele zece luni ale anului, potrivit statisticilor APIA, 37% dintre autovehiculele Citro'n au fost achizitionate in leasing, procent identic cu cel inregistrat in primele noua luni, restul fiind finantate prin credit bancar, sau cash.
In cazul automobilelor BMW, unul dintre principalii jucatori de pe piata premium, cota aferenta leasingului