Bogdan Nitu, managerul agentiei Webstyler, care s-a ocupat de componenta online a campaniei pentru referendum, a explicat, marti, ca oponentii lui Basescu au ripostat online prin tacere si ca internetul a oferit detalii asupra referendumului pe care niciun alt canal media nu le putea oferi.
"Constientizand iminentul succes al variantei de vot uninominal propuse de presedinte, au incercat sa il contracareze prin tacere si au mizat pe o prezenta cat mai mica la vot. Nu l-au dezbatut aproape deloc, iar unii lideri politici, in ziua votului, au incurajat public neprezentarea la vot", a declarat, pentru NewsIn, Bgdan Nitu (foto).
El a mai precizat ca blocajul mediatic de care Traian Basescu a avut parte in media traditionale nu s-a resimtit si online.
"Internetul a oferit detalii asupra referendumului pe care niciun alt canal media nu le putea oferi. In plus, blocajul mediatic de care Traian Basescu a avut parte in mediile traditionale nu s-a resimtit si online. Internetul a fost singurul canal prin care oamenii neimplicati in campanie puteau sa isi sustina optiunea fata de intrebarea pusa la referendum si sa transmita mai departe mesaje cheie", a declarat, pentru NewsIn, Bogdan Nitu.
El a mai spus ca internetul este un avantaj pentru Traian Basescu pentru ca publicul tanar are simpatii pentru presedinte.
"Internetul a fost si in aceasta campanie un avantaj pentru ca publicul tanar simpatizeaza, in marea lui majoritate, cu Traian Basescu. In plus, internetul, fiind singurul canal unde poti detalia si dezbate nelimitat, ne-a permis sa scoatem in fata toate avantajele sistemului de vot propus de Traian Basescu", a mai spus Nitu.
Despre oponentii lui Traian Basescu, dar si ai PD-ului in campania pentru europarlamentare, Bogdan Nitu a afirmat ca putine partide politice au inteles importanta internetului.