Grupul Pic, care a investit in acest an circa 53 mil. euro in doua hipermarketuri la Braila si Oradea, ajungand la o retea de 4 unitati, vizeaza piata din Capitala, unde ar putea investi peste 50 mil. euro pentru prima deschidere.
"Investitiile intr-un hipermarket in Bucuresti ar putea fi de doua ori mai mari decat media pe unitate in alte orase, atat datorita pretului terenului, cat si dimensiunii magazinului si a locatiei", a spus Liviu Facaleata, directorul general al Pic Group.
Grupul are planificate pentru anul viitor investitii de aproximativ 75 mil. euro in trei hipermarketuri, dintre care doua ar putea fi deschise la Ploiesti si in Capitala.
"Nu avem asigurate inca terenurile pentru anul viitor. Vrem sa mergem tot in locatii independente, in proprietate, insa putem lua in considerare si proiecte de centre comerciale", a afirmat Liviu Facaleata.
Primul hipermarket Pic a fost deschis la Pitesti, in anul 2004, acesta fiind in prezent cea mai mica unitate a retelei romanesti de retail, cu o suprafata de vanzare de 7.000 de metri patrati.
In acest an, in Pitesti a fost inaugurat un hipermarket al retailerului francez Auchan, dupa ce la finele anului trecut pe piata si-a facut aparitia si reteaua Kaufland. "Deschiderea Auchan s-a resimtit 1-2 saptamani in fluxul nostru de clienti, apoi lucrurile au revenit la normal. Hipermarketul nostru din Pitesti, fiind deschis in 2004, a ajuns pana acum la un volum de vanzari satisfacator. Obiectivul nostru este sa mentinem vanzarile la acest nivel", a mai spus Liviu Facaleata.
Potrivit managerului, deschiderea unui hipermarket Carrefour in Pitesti in 2008, proiect anuntat deja de retailerul francez, va avea ca efect majorarea numarului de clienti in retailul modern pe piata din acest oras.
"Din ce am observat pe piata din provincie, hipermarketurile musca cel mai mult din c