În 2008, preţurile publicităţii la Pro TV vor creşte cu 50-65%, în timp ce, la televiziunea publică, tarifele se vor majora cu 30% pentru programele premium La sfârşitul fiecărui
În 2008, preţurile publicităţii la Pro TV vor creşte cu 50-65%, în timp ce, la televiziunea publică, tarifele se vor majora cu 30% pentru programele premium
La sfârşitul fiecărui an, posturile tv îşi oficializează ofertele de publicitate pentru anul următor. Pentru 2008, primele două companii de televiziune care şi-au anunţat public politica de vânzări sunt Pro TV SA, pe 21 noiembrie, şi, la doar o zi distanţă, Societatea Română de Televiziune (SRTv).
Spre deosebire de anii anteriori, când vânzarea spaţiilor de publicitate se făcea în euro, în 2008, Pro TV SA, care deţine posturile Pro TV, Acasă TV, Pro Cinema şi Sport.ro, îşi va vinde spaţiile publicitare în lei. De asemenea, preţurile pentru anul viitor ale SRTv (TVR 1, TVR 2, TVR Cultural, TVR Internaţional) vor fi tot în lei.
Decontarea sumelor se va face pe baza rapoartelor furnizate de GfK, serviciul care va oferi, din 2008, datele despre audienţa tv. Targeturile de cumpărare ale SRTv, Pro TV şi Pro Cinema vizează persoanele din mediul urban cu vârste de peste 18 ani. Acasă TV "ţinteşte" femeile cu vârste de 15-49 de ani din mediul urban, iar Sport.ro, persoane de sex masculin de peste patru ani, tot din mediul urban.
Atât la Pro TV, cât şi la SRTv, spoturile publicitare se tarifează suplimentar în funcţie de inserarea într-un program premium (de mare audienţă): plus 30% la SRTv, plus 20% la Pro TV SA. De asemenea, tarifarea suplimentară se aplică şi la poziţionarea preferenţială în cadrul unui calup. Pentru prima reclamă dintr-o pauză publicitară, regia de publicitate Splendid Media, compania care administrează spaţiul de publicitate al televiziunii publice, percepe cu 30% mai mult.
La Pro TV,