>> Cu un rating modest şi o strategie editorială lipsită de prospeţime, "Marius Tucă Show" a fost scos de pe "sticlă". Programul "Marius Tucă Show" nu mai figurează, începând de ieri, >> Cu un rating modest şi o strategie editorială lipsită de prospeţime, "Marius Tucă Show" a fost scos de pe "sticlă".
Programul "Marius Tucă Show" nu mai figurează, începând de ieri, în grila Antenei 1. Florin Nicoară, directorul de programe al postului, a declarat pentru "Adevărul" că nu cunoaşte motivele pentru care Tucă a ieşit din grilă şi că tronsonul orar 23.30-1.00 va fi "acoperit" cu filme.
Potrivit unor surse din interiorul Antenei 1, Marius Tucă era nemulţumit de ora de difuzare a talk-show-ului său, dorindu-şi ca acesta să înceapă la ora 22.30. Aceleaşi surse afirmă că politica editorială a talk-show-ului a nemulţumit conducerea televiziunii, obişnuită, cu ani în urmă, ca Tucă să abordeze subiectele de mare interes ale zilei. Se spune că Tucă a ţinut, pentru acest sezon, să-şi aleagă singur coloana sonoră şi genericul programului, fapt care a provocat alte reticenţe ale conducerii.
Conjunctura i-a fost nefavorabilă
Marius Tucă a revenit pe micul ecran pe 15 octombrie anul acesta, după o pauză de aproximativ trei ani. Prima ediţie a emisiunii, care a dezbătut cazul "Elodia", a înregistrat o audienţă medie de 144.000 de telespectatori pe minut în mediul urban (1,4% rating). Următoarele trei ediţii ale talk-show-ului nu au depăşit un rating mediu de 1,4% în mediul urban.
Tucă a revenit într-o conjunctură nefavorabilă: oferta de talk-show-uri este, în prezent, mult mai mare decât în perioada în care el a făcut "istorie", audienţa generală a acestor programe este în scădere, personalităţile (interlocutorii) care fac rating sunt aprig disputate de concurenţă, iar viteza de reacţie şi show-ul său au fost mici, dând senzaţia de deja-vu.
M