Bursa de Valori Bucuresti(BVB) a demarat cu ajutorul agentiei Propaganda prima sa campanie publicitara, cu scopul de a de a promova piata de capital si de a incuraja investitiile la bursa. Campania, structurata pe doua directii strategice, a fost lansata in urma unui sondaj realizat de BVB, din care a reiesit ca respondentii cunosteau foarte putine elemente ale activitatii bursiere. Astfel, reprezentantii BVB au organizat pe de o parte o caravana de prezentare pentru a discuta direc
Bursa de Valori Bucuresti(BVB) a
demarat cu ajutorul agentiei Propaganda prima sa campanie publicitara, cu
scopul de a de a promova piata de capital si de a incuraja investitiile la bursa.
Campania, structurata pe doua directii
strategice, a fost lansata in urma unui sondaj realizat de BVB, din care a reiesit
ca respondentii cunosteau foarte putine elemente ale activitatii bursiere.
Astfel, reprezentantii BVB au organizat pe de o parte o caravana de prezentare
pentru a discuta direct cu factorii de decizie din companiile eligibile sa se
listeze, iar pe de alta parte au initiat o campanie in mass-media pentru a
determina publicul larg sa isi indrepte atentia catre piata de capital.
„Ca institutie
centrala a pietei de capital din Romania consideram ca este de datoria noastra
sa explicam rolul pietei de capital, de a creea cadrul pentru ca acele companii
care reprezinta motorul economiei sa se finanteze devenind in acelasi timp mai
transparente, si pentru ca populatia sa isi plaseze cat mai eficient resursele
financiare.”, spune Stere Farmache, director general
al Bursei de Valori Bucuresti.
Desfasurata sub sloganul „Informeaza-te
despre bursa”, campania face trimitere catre site-ul www.bvb.ro unde sunt