Cu o imaginatie - eufemistic vorbind - indoielnica, firmele de publicitate, angajate de diversele banci si agentii de fonduri pentru a le face reclama, au gasit, in corpore, o formula scenaristica standard, ce ne umple ecranele televizoarelor pina la saturatie. Departe de mine intentia de a scrie mai jos un mic text de anticipatie (asa cum, poate, v-a sugerat titlul parafrazat dupa corifei ai genului) si cu atit mai indepartata convingerea ca, intr-o buna zi, extraterestri draguti, sofisticati si plini de maniere (extraterestri care acum doar ne supravegheza solemn si ingaduitor!) vor iesi din umbra pentru a ne aduce salvarea suprema si adevarul absolut. "Povestirile" mele "din viitor" sint ceva mai simplute si se leaga de frenezia dedublarii care a cuprins advertising-ul romanesc, de la intrarea in sistem a legii pensiilor private. Cu o imaginatie - eufemistic vorbind - indoielnica, firmele de publicitate, angajate de diversele banci si agentii de fonduri pentru a le face reclama, au gasit, in corpore, o formula scenaristica standard, ce ne umple ecranele televizoarelor pina la saturatie. Ea ar putea trimite, cum sugeram deja, la o criza acuta de fantezie a creatorilor din industria reclamelor, dar, intr-un plan mai subtil, ar putea indica si un oarecare cinism discriminatoriu fata de cetatenii in etate ai acestei tari, luati ca "subiecte" de amuzament publicitar, situatie pe care nu ma aventurez sa o discut. Insistenta imaginilor din sfera mentionata ramine atit de mare, incit, practic, "naratiunile" respectivelor reclame nu au cum sa fie evitate nici macar de spectatorul cel mai indiferent. Pe scurt, tinarul de astazi (musai sub treizeci si cinci de ani) este contactat de o persoana zbircita si albita, dar surizatoare si volubila, care il felicita entuziast pentru alegerea facuta. "Mosneagul" sau, dupa caz, "baba" se dovedesc a fi, la o inspectie sumara, chiar tin