>> Publimedia Internaţional şi-a întregit portofoliul cu "ProSport", vândut lui Ringier România acum 4 ani . Echipa editorială a "ProSport" a fost anunţată, ieri, că tranzacţia dintre >> Publimedia Internaţional şi-a întregit portofoliul cu "ProSport", vândut lui Ringier România acum 4 ani .
Echipa editorială a "ProSport" a fost anunţată, ieri, că tranzacţia dintre Ringier şi divizia de print a Media Pro, Publimedia Internaţional, a fost încheiată. Preţul vânzării nu va fi făcut public. Însă în piaţă se vehiculează suma de opt milioane de euro.
După patru ani, "ProSportul", ziarul "de suflet" al lui Adrian Sârbu, se întoarce la trustul din Pache Protopopescu. Conform comunicatului oficial trimis de către cele două trusturi, tranzacţia include transferul titlului, al tuturor mărcilor adiacente brandului şi al tuturor domeniilor on-line.
Contractul de vânzare-cumpărare încheiat pe 20 noiembrie şi aprobat de Consiliul Concurenţei, termenii şi condiţiile stipulate în contractele de muncă ale personalului transferat nu vor fi modificate de către Media Pro pentru o perioadă de cel puţin şase luni.
Transferul în noul sediu al jurnaliştilor de la "ProSport" se va face abia în luna ianuarie. Până atunci, toate activităţile de publishing legate de publicaţia sportivă vor fi asigurate de către Ringier România.
În ceea ce priveşte echipa editorială şi angajaţii din departamentele de marketing şi publicitate, aceştia vor fi transferaţi către PubliMedia. Cu două excepţii: Dorin Chioţea şi Cristian Ţopescu, conducerea editorială.
Chioţea rămâne la Ringier
Dorin Chioţea, cel care a fost redactor-şef la "ProSport" încă de la preluarea ziarului de trustul elveţian, va continua să lucreze în cadrul companiei Ringier. Adela Popescu, director de comunicare, a afirmat că Dorin Chioţea va rămâne în interiorul trustului pentru că este unul