Migrarea cititorilor pe internet şi scăderea vânzărilor obligă ziarele să ofere cititorilor mai mult decât informaţiile din pagini. După ce au atras audienţă cu cărţi premiate internaţional sau filme de Oscar, specialiştii de marketing din presa scrisă apelează la inserturi sau premii şi în campaniile de abonare. Inserturile au dominat oferta din ultimul an a ziarelor româneşti, care au încercat să stopeze scăderea numărului de cititori. Pentru a-şi susţine pozi
Migrarea cititorilor pe internet şi scăderea vânzărilor obligă ziarele să ofere cititorilor mai mult decât informaţiile din pagini. După ce au atras audienţă cu cărţi premiate internaţional sau filme de Oscar, specialiştii de marketing din presa scrisă apelează la inserturi sau premii şi în campaniile de abonare.
Inserturile au dominat oferta din ultimul an a ziarelor româneşti, care au încercat să stopeze scăderea numărului de cititori. Pentru a-şi susţine poziţionarea de ziar de calitate, Cotidianul a oferit ca inserturi cărţi, enciclopedii - realizate cu ajutorul editurii Gallimard, colecţia de CD-uri „Simfonica“, la care se vor adăuga în curând şi o serie de 12 DVD-uri cu episoade din Prison Break.
Evenimentul zilei a preferat să ofere cititorilor DVD-uri cu filme de Oscar, în timp de Gândul s-a orientat către DVD-uri cu filme româneşti. Cititorii Jurnalului Naţional au fost atraşi cu o colecţie de CD-uri de muzică lăutărească şi muzică uşoară, completate cu cinci cărţi pentru copii, o serie de documentare semnate Discovery şi CD-uri lansate cu ocazii speciale. Recent, şi România liberă s-a alăturat grupului cu un CD cu muzică de operă. Pentru că distribuirea lui a dus la aproape o dublare a vânzărilor în ziua respectivă, România liberă va distribui şi ea, din decembrie, o serie de DVD-uri cu filme, spune Dan Turturică, redact