Cheltuielile de promovare pot înghiţi până la 10% din valoarea investiţiilor totale în proiecte imobiliare. În funcţie de bugetul disponibil, developerii pot alege între mai multe soluţii pentru a atrage atenţia publicului asupra proiectelor lansate. Proiectul imobiliar gigant Cosmopolis se construieşte la Ştefăneştii de Jos şi va cuprinde 4.600 de locuinţe, iar investiţia totală va ajunge la 700 milioane de euro. „Numai pentru lansarea oficială a proiectului am
Cheltuielile de promovare pot înghiţi până la 10% din valoarea investiţiilor totale în proiecte imobiliare. În funcţie de bugetul disponibil, developerii pot alege între mai multe soluţii pentru a atrage atenţia publicului asupra proiectelor lansate.
Proiectul imobiliar gigant Cosmopolis se construieşte la Ştefăneştii de Jos şi va cuprinde 4.600 de locuinţe, iar investiţia totală va ajunge la 700 milioane de euro. „Numai pentru lansarea oficială a proiectului am cheltuit peste 100.000 de euro, dar bineînţeles că, în total, costurile de promovare sunt mult mai mari“, spune Ahmet Buyukhanli, preşedintele Buyukhanli Group, proprietarul companiei Opus Land & Development, dezvoltator al proiectului. Sumele alocate pentru marketarea unui proiect imobiliar pot oscila între 2% şi 3% din investiţie“, a declarat pentru Capital, Cristina Roşca, corporate & apartments department manager în cadrul agenţiei imobiliare RealTime.
Alţi reprezentanţi ai pieţei consideră că procentele alocate marketingului unui proiect rezidenţial pot fi cuprinse între 1% şi 2% din valoarea totală a acestuia. Dacă luăm în calcul Cosmopolis, pentru construcţia căruia se vor investi cam 700 de milioane de euro, promovarea proiectului va costa minimum şapte milioane de euro, în condiţiile în care procentul alocat este de 1%. Însă developerii au anunţat vânzări foarte b