Marketingul prin motoarele de căutare este mai eficient şi mai ieftin decât cel tradiţional. Prin această metodă, companiile reuşesc să atragă cei mai motivaţi clienţi. Nivelul de implicare al unei persoane în achiziţia unui bun sau serviciu este important pentru oamenii de marketing. Şansele ca aceasta să devină clientul firmei depind de gradul său de implicare. Pentru un dealer auto, de exemplu, este mult mai uşor să convingă o persoană să cumpere un autoturism dac
Marketingul prin motoarele de căutare este mai eficient şi mai ieftin decât cel tradiţional. Prin această metodă, companiile reuşesc să atragă cei mai motivaţi clienţi.
Nivelul de implicare al unei persoane în achiziţia unui bun sau serviciu este important pentru oamenii de marketing. Şansele ca aceasta să devină clientul firmei depind de gradul său de implicare. Pentru un dealer auto, de exemplu, este mult mai uşor să convingă o persoană să cumpere un autoturism dacă aceasta caută activ oferte, decât să convingă una care nu intenţionează să îşi cumpere un automobil în viitorul apropiat. Acest lucru pare evident, dar, de multe ori, firmele nu ţin cont de acest aspect şi transmit acelaşi tip de mesaj de marketing, ineficient, la toată populaţia.
Dacă în urmă cu zece ani era mai dificil de aflat care sunt clienţii ce caută activ tipul de produse sau servicii pe care le vinde o firmă, acum lucrurile sunt foarte simple, pentru că multe persoane, atunci când doresc să cumpere ceva, intră pe internet şi accesează motoare de căutare precum Google. Aşa a apărut o nouă formă de marketing. La această metodă a decis să apeleze, recent şi managementul Editurii Nemira. Oamenii de marketing ai companiei au hotărât să afişeze anunţuri plătite pe site-ul Google, numai utilizatorilor care caută cuvinte precum „cărţi“ sau „librărie“. „Campania