Bernd Hutter, seful departamentului sport al Renault Germania, estimeaza ca Logan-ul de 200 CP, testat la inceputul lunii pe circuitul de la Nurburing, valoreaza 43.000 de euro.
Logan-ul a ajuns la performanta de a dezvolta 200 CP dupa ce a preluat motorul de 2 litri, care dezvolta 179 CP, de la Clio RS, si un nou sistem de evacuare.
Pentru a gestiona cei 200 CP, cutia de viteze standard a fost inlocuita cu una secventiala cu 6 trepte, donata de versiunea de curse Clio Cup. Suspensia a fost si ea modificata, masina fiind mai rigida si mai joasa, iar franele au fost optimizate pentru deceleratii mai bune. Viteza maxima a ajuns la 210 km/h.
Interiorul este o combinatie intre unul normal si unul de curse. Habitaclul a fost prevazut cu un rollcage, volanul este unul sport, iar scaunele sunt de la Recaro.
Masina nu va fi comercializata, ea fiind unicat.
Bernd Hutter, seful departamentului sport al Renault Germania, estimeaza ca Logan-ul de 200 CP, testat la inceputul lunii pe circuitul de la Nurburing, valoreaza 43.000 de euro.
Logan-ul a ajuns la performanta de a dezvolta 200 CP dupa ce a preluat motorul de 2 litri, care dezvolta 179 CP, de la Clio RS, si un nou sistem de evacuare.
Pentru a gestiona cei 200 CP, cutia de viteze standard a fost inlocuita cu una secventiala cu 6 trepte, donata de versiunea de curse Clio Cup. Suspensia a fost si ea modificata, masina fiind mai rigida si mai joasa, iar franele au fost optimizate pentru deceleratii mai bune. Viteza maxima a ajuns la 210 km/h.
Interiorul este o combinatie intre unul normal si unul de curse. Habitaclul a fost prevazut cu un rollcage, volanul este unul sport, iar scaunele sunt de la Recaro.
Masina nu va fi comercializata, ea fiind unicat.