70 la sută dintre cumpărătorii online au declarat că înainte de a cumpăra un anumit produs citesc foarte multe date despre acesta şi cotările de pe site-urile de specialitate, se arată într-un studiu Social Shopping.
62 la dintre respondenţi spun că şi topurile întocmite pe anumite pagini de internet le sunt de ajutor atunci când vor să achiziţioneze un anumit lucru.
Cercetarea a vrut să descopere în ce mod se documentează cumpărătorii online, care sunt preferinţele şi interesele lor în ceea ce priveştzea navigarea în cadrul reţelelor de specialitate. Studiul a fost făcut pe un aşantion de 1.200 cosnuamtori care cumpără online de cel puţin patru ori pe an, cu o valoare minimă de 500 dolari. (E.H.)
70 la sută dintre cumpărătorii online au declarat că înainte de a cumpăra un anumit produs citesc foarte multe date despre acesta şi cotările de pe site-urile de specialitate, se arată într-un studiu Social Shopping.
62 la dintre respondenţi spun că şi topurile întocmite pe anumite pagini de internet le sunt de ajutor atunci când vor să achiziţioneze un anumit lucru.
Cercetarea a vrut să descopere în ce mod se documentează cumpărătorii online, care sunt preferinţele şi interesele lor în ceea ce priveştzea navigarea în cadrul reţelelor de specialitate. Studiul a fost făcut pe un aşantion de 1.200 cosnuamtori care cumpără online de cel puţin patru ori pe an, cu o valoare minimă de 500 dolari. (E.H.)