Numai în luna septembrie au fost înmatriculate peste 13.000 de autovehicule la mâna a doua, din totalul celor aproape 37.000 de unităţi. Maşina la mâna a doua încă reprezintă o atracţie Numai în luna septembrie au fost înmatriculate peste 13.000 de autovehicule la mâna a doua, din totalul celor aproape 37.000 de unităţi.
Maşina la mâna a doua încă reprezintă o atracţie pentru românii care visează la un autoturism, dar care nu-şi permit unul nou. Chiar dacă nu se mai vând ca pâinea caldă, târgurile şi site-urile specializate sunt pline de anunţuri unul mai atrăgător decât celălalt.
O veche zicală spune că nu tot ce zboară se mănâncă. Aşa că trebuie să aveţi mare grijă ce şi de unde cumpăraţi atunci când vă decideţi să achiziţionaţi un autoturism second-hand.
Nu contează suma plătită pentru un astfel de autovehicul, chit că a costat 1.500 de euro sau 10.000, pentru că ideea de bază rămâne aceeaşi. Nu aruncaţi banii pe fereastră! Trebuie să aveţi grijă şi la propunerile private de pe diverse site-uri germane, ţara cu cea mai bogată ofertă de modele rulate, pentru că nu trebuie luate în seamă absolut toate.
Germania nu mai reprezintă garanţia maşinii de mâna a doua
Sunt atracţii pentru credulii dispuşi să achite prin sisteme de genul E-Bay. Pe site-urile respective, cele mai demne de luat în seama ar fi ofertele concesionarilor, unde nu mai apar nicidecum maşini premium cu rulaj mic la 7.000 de euro. Ba, mai mult, există unii care pleacă în Germania să cumpere o astfel de maşină şi sfârşesc prin a fi pur şi simplu jefuiţi.
Evident, cei care vând o maşină rulată au grijă să scoată la iveală numai părţile bune ale acesteia, având grijă ca defectele să fie ascunse cu abilitate. Aşa că trebuie să fii foarte atent la ceea ce cumperi, ca să nu constaţi că ai aruncat banii pe fereastră.
Găseşti modelul dorit la un preţ convenabi