Henkel a investit 300.000 de euro in trei showroom-uri "Ceresit pentru Profesionisti" la Bucuresti, Ploiesti si Targu Mures Cu doua fabrici de ade.zivi inaugurate recent la Campia Turzii si cu inca una in plan, divizia de adezivi a Henkel Romania continua promovarea produselor, publicitatea absorbind mai mult de jumatate din bugetul total de marketing.
Divizia "Adezivi profesionali" a Henkel, care asigura circa 50% din cifra de afaceri a grupului in Romania, a alocat mai mult de un sfert din bugetul de marketing din acest an produsului Ceresit Cerethem, investitia aducand cresteri anuale consistente.
"In ultimii doi ani am pus mare accent pe sistemul de termoizolatie Ceresit Ceretherm, folosind mai multe mijloace de promovare, incepand cu marketingul direct pana la promotii si promovare TV. Rezultatul nu a intarziat sa apara, rata de crestere fiind de peste 35% in fiecare an", spune Andrei Dumitrescu, directorul de marketing si vanzari al diviziei de "Adezivi Profesionali" a Henkel Romania.
In urma investitiilor facute in acest produs, Ceresit Ceretherm a ajuns la o pondere de 8% in cifra de afaceri a diviziei de adezivi profesionali. Ceresit este una dintre cele mai active marci pe segmentul de adezivi si tehnologii, alaturi de Thomsit, Loctite, Terosno si Moment.
Potrivit reprezentantilor companiei, adezivii pentru placari ceramice Ceresit sunt lider de piata, avand o contributie importanta la cifra de afaceri a diviziei "Adezivi Profesionali", in timp ce cea mai dinamica crestere este detinuta in acest moment de sistemul de gleturi. Astfel, fata de anul trecut sistemul de gleturi a inregistrat un avans al vanzarilor de 70%.
In cursa pentru fabrici
Cresterile de vanzari ale companiei vor veni si pe fondul majorarii capacitatilor de productie, potrivit reprezentantilor companiei. Recent, Henkel a