Compania de distributie si logistica Whiteland, care are ca furnizori producatori precum Meggle, Campina, Hochland sau Reinert, va finaliza in acest an investitii de peste 6 mil. euro intr-un centru logistic in Bucuresti si in relocarea fabricii de sosuri
Vanzarile Whiteland au crescut cu 18% in primele noua luni ale anului fata de aceeasi perioada din 2006 si ar putea ajunge la peste 78 mil. euro la finele lui 2007.
George Stefanescu, managerul general al Whiteland Sales & Marketing, spune ca pe lista furnizorilor companiei ar putea fi adaugate nume noi in 2008.
"Investitia in noul centru logistic din Bucuresti, care va fi finalizata la sfarsitul acestui an, ne ofera posibilitatea de a ne extinde portofoliul de clienti. Producatorii autohtoni dezvolta volume tot mai mari in ultima perioada, deci atentia noastra este indreptata si in aceasta directie. In paralel, exista cereri si din partea unor producatori internationali, dar si a lanturilor comerciale internationale", a afirmat Stefanescu.
Investitiile in constructia unui centru logistic in Bucuresti, aflat in vecinatatea sediului Whiteland, sunt estimate de companie la 5 mil. euro.
Distribuitorul activeaza pe piata si cu brandul propriu Don Gustosso, avand in prezent facilitati de productie a sosurilor la Medias.
Whiteland a intrat in anul 2004 pe productie, prin achizitia fabricii de condimente si sosuri Delicatese Food din Medias.
In acest an, Whiteland a investit peste 1,1 mil. euro in constructia unei fabrici de condimente si sosuri la Medias, unde au fost mutate facilitatile de productie de la Copsa Mica. Noua unitate a fost construita pe un teren de 1.400 de metri patrati.
"Acest prim pas va fi urmat de o serie de investitii in linii tehnologice, in scopul majorarii capacitatii de productie si extinderii gamei sortimentale. Avem actiuni promotionale