Nu cu mult timp in urma, Maserati era aproape de faliment. In prezent, vanzarile sale se apreciaza semnificativ, in timp ce producatorii auto premium din Germania se confrunta cu o scadere.
Limuzina Maserati Quattroporte a fost una dintre automobilele cu cea mai ridicata rata de aparitie la programele TV din Statele Unite si Europa de Vest, in special in seriale cu o audienta ridicata, titreaza Newsweek.
Quattroporte a aparut inclusiv in catalogul de iarna al Neiman Marcus, care a avut ca rezultat vanzarea a 60 de coupe-uri realizate in editie limitata.
Producatorul de filme Jerry Weintraub si-a cumparat recent un Maserati Quattroporte, pentru a-l utiliza ca recuzita in pelicula Ocean's 13.
Directorul executiv al companiei, Roberto Ronchi, a declarat ca telul Maserati este de a crea o cerere pentru cinci masini in plus, fata de capacitatea de productie, iar in prezent acest nivel este atins relativ repede.
Cinci modele nu pare sa sune ca foarte mult, dar cand pretul acestora se ridica la peste 100.000 de euro, acestea contribuie semnificativ la dezvoltare. Schimbarea de strategie a fost extrem de benefica pentru constructorul din Modena, care acum cativa ani era aproape de intrarea in faliment.
Dupa un lant de decizii de management care au dus compania aproape de colaps, Maserati a decis ca vanzarea de automobile catre piata din Statele Unite, care in prezent este cea mai importanta piata a Maserati, sa fie stopata. In prezent, datorita unei infuzii de capital din partea lui Fiat, noul proprietar al companiei, precum si un nou design care sa atraga managerii de top care considera limuzinele de la Mercedes-Benz prea comune, iar pe cele de la Bentley, prea scumpe, ori prea sofisticate, Maserati reincepe sa straluceasca. In 2007 vanzarile modelului Quattroporte la nivel mondial au inregistrat o crestere de aproape 30%, in