Compania locala BitDefender, parte a grupului Softwin, care a lansat de curand o noua suita de software de securitate si a inaugurat un birou in Silicon Valley, tinteste o cota de 5% pe piata mondiala a solutiilor de profil in urmatorii doi ani.
"Pana in 2010 vrem sa controlam 5% din piata totala anti-malware, atat pe segmentul consumer, cat si pe segmentul IMM", a declarat pentru ZF Beau Roberts, director global de marketing al BitDefender.
Malware-ul (Malicious software) - program sau fisier destinat atacarii sistemelor informatice - poate fi un virus, un worm, un cal troian sau un sistem spyware.
Conform unor estimari anterioare ale oficialilor companiei, cota BitDefender pe piata mondiala se apropie in prezent de 2%.
In luna octombrie, BitDefender a deschis o reprezentanta in orasul american Mountain View (California) din Silicon Valley, zona considerata centrul global al marilor jucatori din IT, precum Google, Yahoo!, Intel, AMD, HP, Apple, Adobe, Oracle. Dar aici se regasesc si competitorii directi ai BitDefender: Symantec, McAfee si Trend Micro.
Potrivit lui Roberts, strategia companiei pe termen lung este ca BitDefender sa devina un brand global, motiv pentru care a incheiat un contract cu agentia de marketing Crossbow, care se ocupa si de contul Yahoo!.
Atat interfata produselor companiei, cat si ambalajul acestora au beneficiat de un redesign, cheltuielile publicitare au crescut semnificativ, iar BitDefender intentioneaza sa intre si pe segmentul serviciilor online (SaaS / Software as a Service).
"In al doilea trimestru al anului viitor vom adauga functionalitati de back-up online produselor noastre adresate consumatorilor si segmentului IMM", a declarat Roberts.
El estimeaza ca serviciul va fi testat initial pe cateva piete in care BitDefender are o prezenta puternica, inclusiv in Romania.
"