BMW ar putea readuce la viata, conform publicatiei Auto Express, o noua varianta de Isetta, unul dintre cele mai de success modele din clasa masinilor de oras din anii 50.
Principala schimbare estetica ar fi reprezentata de faptul ca portiera frontala, care la versiunea originala se dechidea in fata, fiind reprezentata practic de intreaga capota a masinii, nu va mai exista. Vor aparea in schimb, de dragul testelor de siguranta, doua usi normale laterale
De asemenea, nici cele trei roti ale variantei initiale (foto) nu vor ramane in schema, ele fiind inlocuite de o formula clasica, cu patru roti.
BMW nu a confirmat inca niciuna dintre ipoteze si nici proiectul noului Isetta.
BMW ar putea readuce la viata, conform publicatiei Auto Express, o noua varianta de Isetta, unul dintre cele mai de success modele din clasa masinilor de oras din anii 50.
Principala schimbare estetica ar fi reprezentata de faptul ca portiera frontala, care la versiunea originala se dechidea in fata, fiind reprezentata practic de intreaga capota a masinii, nu va mai exista. Vor aparea in schimb, de dragul testelor de siguranta, doua usi normale laterale
De asemenea, nici cele trei roti ale variantei initiale (foto) nu vor ramane in schema, ele fiind inlocuite de o formula clasica, cu patru roti.
BMW nu a confirmat inca niciuna dintre ipoteze si nici proiectul noului Isetta.