"Buna seara, Romania! Buna seara, Bucuresti!" Au trecut 12 ani de la acel 1 decembrie 1995 cand Andreea Esca a anuntat prin aceste cuvinte lansarea postului PRO TV, cel care a reinventat conceptul de televiziune in Romania. Intre timp, PRO TV a mai lansat canalele Acasa, PRO TV International, PRO Cinema si Sport. ro, iar valoarea de piata a intregului grup a ajuns la un miliard de dolari, o crestere de 50 de ori fata de investitia initiala de 20 de milioane de dolari pe care a facut-o grupul american Central European Media Enterprises (CME) in 1995. Atunci, Romania nu era nici in NATO, nici in Uniunea Europeana, investitorii straini puteau fi numarati pe degete, iar economia era la pamant.
PRO TV a ajuns unul dintre cele mai cunoscute branduri locale create de la zero dupa 1989, iar in Topul celor mai valoroase companii din Romania din punctul de vedere al valorii de piata (clasament editat de Ziarul Financiar) se afla pe locul 38, in conditiile in care inaintea sa cele mai multe companii existau inainte de 1989, fiind privatizate ulterior. In primele noua luni ale acestui an, cele cinci posturi de televiziune au avut o cifra de afaceri de 135,97 milioane de dolari, in crestere cu 40,3% fata de perioada similara din 2006, iar profitul operational (EBITDA) a urcat cu 43,8%, la 39,75 milioane de dolari. In trimestrul trei, veniturile au crescut cu 51,6%, la 44,41 milioane de dolari, iar profitul operational (EBITDA) a fost de 19,48 milioane de dolari, cu 66,3% mai mare decat in al treilea trimestru din 2006. Pentru tot anul, estimarile CME, actionarul majoritar al posturilor de televiziune, indica venituri totale de 200 de milioane de dolari si un profit operational (EBITDA) de 88,7 milioane de dolari. Toate aceste cifre se datoreaza pozitiei pe care o detine canalul PRO TV si celelalte patru posturi pe piata de televiziune locala din punctul de vedere al c