Afirmatia este sprijinita in primul rand de statistica Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania, care consemneaza pentru primele 10 luni ale anului un volum de vanzari de 44 de unitati pentru modelul Jeep Wrangler. Un volum relativ mic comparativ cu vanzarile altor modele de teren din piata.
Jeep Wrangler, nucleul gamei de modele ale constructorului american Chrysler, a pastrat in linii mari aceleasi principii ale conceptului de baza, fabricat la inceput pentru armata. Principii care fac din Wrangler unul dintre cele mai performante off-roadere din lume.
Modelul lansat in 2007 a trecut insa prin transformarile cerute de piata si de marketing, astfel ca dupa ce in urma cu doua generatii a fost modificata forma farurilor, generatia din 2007 vine cu o platforma tehnica noua, platforma JK, ce aduce cresteri ale dimensiunilor off-roaderului. Lungimea a fost crescuta fata de modelul precedent cu 2 cm, pana la 4,223, iar latimea a fost amplificata cu 3,4 cm.
Din pacate transformarile nu au adus niciun plus la capitolul spatiu de depozitare, portbagajul avand in continuare o dimensiune redusa. De-asemenea, un alt dezavantaj al Wrangler este reprezentat de hardtop-ul din trei piese, destul de greu de montat.
In ciuda cresterii dimensiunilor, calitatile de masina de teren raman insa aceleasi, in principal datorita motorului diesel de 2.777 de cmc de sub capota, cu un consum rezonabil de aproape 10 l/100 km in ciclu mixt. Motorizarea, destinata in principal pietei europene, ce dezvolta o putere de 177 de cai la 3.800 de rotatii/min., asigurand o putere mai mult decat suficienta pentru majoritatea locatiilor off-road din Romania.
Trebuie mentionata si cutia de viteze in sase trepte, actionata de traditionalul levier curbat, si cutia de transfer al puterii intre punti prin care se selecteaza modul de rulare cu tractiune