Compania americana Yahoo!, care detine cel mai popular portal de din Statele Unite, a incheiat un acord cu Adobe Systems pentru a insera reclame publicitare in fisierele electronice PDF (Adobe Acrobat), scrie presa internationala.
Sistemul Ads for Adobe PDF Powered by Yahoo! este similar cu publicitatea contextuala, cumparatorii media avand posibilitatea de a insera in partea laterala a documentului reclame care au legatura cu continutul textului. Oficialii celor doua companii au precizat ca mesajele publicitare sunt "dinamice" si nu vor aparea atunci cand documentul este imprimat. Este pentru prima oara cand Adobe permite inserarea "reclamelor dinamice" in fisierele PDF. Acest tip de publicitate poate fi adaptat in functie de publicul tinta si permutat, astfel incat utilizatorii sa nu vada de doua ori aceeasi reclama.
Serviciul este gratuit, nu necesita software special, si va fi disponibil initial publisherilor din Statele Unite, au precizat oficialii celor doua companii.
Intelegerea cu Adobe este cea mai recenta initiativa de extindere a platformei publicitare Yahoo!, dupa ce compania a incheiat acorduri cu site-ul de licitatii online eBay si operatorul de cablu TV Comcast. Compania americana Yahoo!, care detine cel mai popular portal de din Statele Unite, a incheiat un acord cu Adobe Systems pentru a insera reclame publicitare in fisierele electronice PDF (Adobe Acrobat), scrie presa internationala.
Sistemul Ads for Adobe PDF Powered by Yahoo! este similar cu publicitatea contextuala, cumparatorii media avand posibilitatea de a insera in partea laterala a documentului reclame care au legatura cu continutul textului. Oficialii celor doua companii au precizat ca mesajele publicitare sunt "dinamice" si nu vor aparea atunci cand documentul este imprimat. Este pentru prima oara cand Adobe permite inserarea "reclamelor dinamice" in fisierele PDF