Compania Mexxem din Cluj-Napoca, importator si distribuitor al produselor Puma in Romania, estimeaza pentru anul viitor o crestere de 30% a cifrei de afaceri, pana la peste 30 mil. euro.
Reprezentantii companiei clujene apreciaza ca intrarea directa a brandului Puma pe piata romaneasca nu va afecta businessul lantului de magazine Mexxem.
"Puma va ramane una din principalele marci pentru magazinele Mexxem. Incepand cu 2008, Puma va realiza activitatile pe wholesale (distributia marcii), iar Mexxem va ramane cel mai important client pentru Puma in Romania", a declarat Luminita Simbotin, retail manager al Mexxem.
In prezent peste 50% din vanzarile marcii Puma in Romania sunt realizate prin magazinele Mexxem.
"Mexxem va achizitiona in continuare produsele de la Puma Romania, iar la raft nu vor exista diferente de pret", spune Dan Crisan, director general al Puma Romania. Produsele Puma reprezinta 40% din vanzarile lantului de magazine clujean, valoarea acestora ajungand la aproximativ 8 mil. euro.
"Chiar daca ponderea produselor Puma la nivel de magazin va scadea usor, cauza fiind cresterea altor marci, ne asteptam ca vanzarile acestor produse sa creasca, intrucat vom deschide noi magazine", spune Simbotin. Mexxem opereaza in prezent 37 de magazine, in orasele mari ale tarii, dar pana la sfarsitul anului viitor compania vizeaza extinderea lantului cu alte 13 locatii.
"In magazinele noastre 'sport & lifestyle', Puma este cea mai importanta marca din portofoliu, in timp ce pe partea de 'denim & fashion', Lee, Pepe Jeans, Wrangler sunt marcile care aduc cele mai mari vanzari", explica directorul de retail al Mexxem.
Incepand cu anul viitor, Puma va deschide propriul magazin pe piata locala, la Constanta, in City Park Mall, urmand ca pana in 2010 compania sa se extinda cu alte patru unitati in tara, locatiile potrivite fiind cele din