Cu toata opozitia Comisiei Europene, in pofida protestelor opiniei publice si chiar a bunului simt, Guvernul Romaniei mentine taxa de prima inmatriculare pentru autoturismele vechi importate, instituita de la 1 ianuarie. La un nivel atat de ridicat, incat s-au si adunat cateva sute de milioane de euro, iar pentru cumparatorul de rand, mai ales pentru tineri, o asemenea masina incepe sa nu mai fie accesibila. Lasand piata tot mai libera pentru vehiculele noi, autohtone sau de import. Dupa o serie Cu toata opozitia Comisiei Europene, in pofida protestelor opiniei publice si chiar a bunului simt, Guvernul Romaniei mentine taxa de prima inmatriculare pentru autoturismele vechi importate, instituita de la 1 ianuarie. La un nivel atat de ridicat, incat s-au si adunat cateva sute de milioane de euro, iar pentru cumparatorul de rand, mai ales pentru tineri, o asemenea masina incepe sa nu mai fie accesibila. Lasand piata tot mai libera pentru vehiculele noi, autohtone sau de import. Dupa o serie
Cu toata opozitia Comisiei Europene, in pofida protestelor opiniei publice si chiar a bunului simt, Guvernul Romaniei mentine taxa de prima inmatriculare pentru autoturismele vechi importate, instituita de la 1 ianuarie. La un nivel atat de ridicat, incat s-au si adunat cateva sute de milioane de euro, iar pentru cumparatorul de rand, mai ales pentru tineri, o asemenea masina incepe sa nu mai fie accesibila. Lasand piata tot mai libera pentru vehiculele noi, autohtone sau de import. Dupa o serie de avertismente, CE a trecut la masuri, initiind procedurile de trimitere a Romaniei in judecata, la Curtea Europeana de Justitie. Unde, nu e nici un dubiu (exista precedentul ungar), ar fi condamnata. Ba si silita sa restituie sumele incasate abuziv. Guvernul a tot tras de timp, facand pe baba surda. Nici dupa ultima somatie a CE nu se zoreste sa-si repare manaria, prevalandu-se de drept