Francezul Sebastien Loeb a devenit a patra oara la rand campion mondial al raliurilor, dupa ce a incheiat pe pozitia a treia in Raliul Marii Britanii, ultima etapa a sezonului in WRC. Loeb avea nevoie de o clasare in primele cinci pozitii in competitia gazduita de Tara Galilor, reusind sa-si pastreze ultima pozitie a podiumului, obtinuta inca din prima zi de concurs.
In sezonul 2007, Loeb a castigat opt dintre cele 16 etape, si a incheiat sezonul cu 4 puncte avans in fata principalului sau rival stagional, finlandezul Marcus Gronholm. Titlul mondial la constructori fusese deja obtinut de Ford, iar echipa lui Loeb, Citroen, a incheiat sezonul pe locul 2, la 29 de puncte de constructorul american.
Raliul Marii Britanii a fost castigat de finlandezul Mikko Hirvonen, pe un Ford Focus. Locul doi a fost ocupat de coechipierul si conationalul lui Hirvonen, Marcus Gronholm, aflat la ultima cursa din cariera, el anuntandu-si deja retragerea din competitii. Distanta dintre primii doi clasati a fost de 15 secunde. Loeb a avut o intarziere de peste un minut si jumatate fata de invingator.
Loeb ii egaleaza astfel pe finlandezii Juha Kankkunen si Tommi Makinen, singurii piloti cu patru titluri in WRC. Dintre cei doi, doar Makinen mai reusise sa devina campion de patru ori consecutiv, intre anii 1996-1999. Francezul Sebastien Loeb a devenit a patra oara la rand campion mondial al raliurilor, dupa ce a incheiat pe pozitia a treia in Raliul Marii Britanii, ultima etapa a sezonului in WRC. Loeb avea nevoie de o clasare in primele cinci pozitii in competitia gazduita de Tara Galilor, reusind sa-si pastreze ultima pozitie a podiumului, obtinuta inca din prima zi de concurs.
In sezonul 2007, Loeb a castigat opt dintre cele 16 etape, si a incheiat sezonul cu 4 puncte avans in fata principalului sau rival stagional, finlandezul Marcus Gronholm. T