- Social - nr. 236 / 3 Decembrie, 2007 Vineri s-a deschis cel de-al doilea "Mall" targumuresean, "Mures Mall", care si-a propus sa devina destinatia favorita de shopping si distractie a muresenilor. Dezvoltatorul sau, Matrix Investments, este din Cluj-Napoca. Societatea a fost infiintata in 2002, are un capital social integral romanesc si a investit 15 milioane de euro in noul "Mall", din surse proprii, dar si din surse atrase. Ce s-a realizat cu aceasta suma ? O structura cu o arhitectura moderna, desfasurata pe o suprafata de peste 16.000 mp, dintre care 10.000 mp inchiriabili. "Mures Mall" gazduieste un mix branduri, peste 50, reunite intr-un spatiu destinat shoppingului si petrecerii timpului liber. Muresenii au astfel prilejul sa se intalneasca cu branduri cunoscute, precum si cu branduri ca Douglas (de parfumerie) _ pentru prima oara in Romania, sau cu alte branduri pentru prima oara in Targu-Mures: Adidas, Diverta, Casino Maxbet, KFC, United Colors of Benetton si altele, dar si operatori consacrati in Mall-urile din Romania _ Bigoti, Steilmann, Meli Melo, Miniblu, Plus GSM s.a. "Mures Mall" este structurat astfel incat cumparatorului sa ii fie usor sa gaseasca ceea ce cauta. Astfel, daca la demisol gaseste magazinul Flanco, la etajul doi - articole sportive si pentru copii, la etajul 3 - cazino si locuri in care se poate manca. Investitia a creat, direct sau indirect, peste 300 de locuri de munca si un nou spatiu de parcare, oferindu-se peste 200 de locuri de parcare. Un "Mall" in …extindere ! Chiar daca este si asa impresionant, Mall-ul din Piata Victoriei nr. 14 are insa planuri de marire. Conform spuselor, de data asta pe un teren propriu. Celalalt, pe care este ridicat "Mall"-ul fiind unul concesionat de Primaria Targu-Mures. Pana in 2009 oferta "Mures Mall" va mai cuprinde un supermarket si un cinema multimplex, dar si un turn cu birouri de inchiriat.