Lucrarile pentru modernizarea a noua din statii de cale ferata vor fi finalizate in 2008, alte sapte fiind finalizate in 2007, cu bani din doua credite externe in valoare de 84 milioane euro, au declarat pentru NewsIn reprezentantii CFR Infrastructura.
Anul viitor vor fi finalizate statiile Cluj Napoca, Craiova, Constanta, Iasi, Timisoara, Buzau, Drobeta Turnu Severin, Fetesti si Sibiu, iar in 2007 au fost finalizate garile Arad, Galati, Sighisoara si Oradea. De asemenea, au fost finalizate si lucrarile la statiile Ploiesti Sud, Brasov si Bacau, acestea fiind in curs de receptionare.
O mare parte din lucrarile incepute in 2005 au fost amanate ca urmare a unor probleme aparute pe parcursul executiei, iar constructorii au solicitat in mai multe randuri amanarea termenelor de finalizare.
Ritmul lent de executie a lucrarilor a atras nemultumirea ministrului Transporturilor, Ludovic Orban, care a amentintat cu rezilierea contractelor.
CFR Infrastructura a inceput in 2005 un program de reabilitare a garilor in care au fost incluse 20 de statii printr-un credit de 60 milioane de la Credit Suisse Boston si unul de 24 milioane de la BERD. Garile Tulcea si Focsani au fost finalizate in 2005, iar cele din Alba Iulia si Suceava Burdujeni in 2006.
La nivel national exista 1.070 de gari si halte, astfel incat doar circa 2% dintre acestea vor fi la standarde europene pana la finele anului 2008.
Lucrarile pentru modernizarea a noua din statii de cale ferata vor fi finalizate in 2008, alte sapte fiind finalizate in 2007, cu bani din doua credite externe in valoare de 84 milioane euro, au declarat pentru NewsIn reprezentantii CFR Infrastructura.
Anul viitor vor fi finalizate statiile Cluj Napoca, Craiova, Constanta, Iasi, Timisoara, Buzau, Drobeta Turnu Severin, Fetesti si Sibiu, iar in 2007 au f