In luna noiembrie, postul Pro TV s-a clasat pe primul loc ca audienta la nivel national fiind urmarit, in medie, de 533.000 de persoane, potrivit TNS-AGB.
Pe locul al doilea se afla TVR 1, cu o medie de 373.000 de telespectatori, iar Antena 1, locul al treilea, cu o medie de 359.000 de telespectatori. In luna noiembrie, la nivel national, Pro TV a avut o cota medie de piata de 14,7%, TVR 1 de 10,3%, iar postul Antena 1 o cota medie de piata de 9,9%.
La nivel urban, pe primul loc se afla tot Pro TV, cu 287.000 de telespectori si o cota de piata de 16,2%, iar pe locul doi Antena 1, canal urmarit de 185.000 de telespectatori, ceea ce reprezinta o cota de piata de 10,4%. Pe locul al treilea in clasamentul audientelor in luna noiembrie se afla postul Acasa TV, care, la nivel urban, a avut aproximativ 133.000 de telespectatori si o cota de piata de 7,5%.
In ceea ce priveste cel mai urmarit post de stiri din Romania, pe primul loc in luna noiembrie s-a clasat Realitatea TV fiind urmat de Antena 3 si N24. In luna noiembrie, postul Realitatea TV a fost urmarit, la nivel national, in medie, de 132.000 de telespectatori si a avut o cota de piata de 3,6%.
Al doilea cel mai vizionat canal de stiri din Romania in luna noiembrie a fost Antena 3, care a fost urmarit, in medie, la nivel national, de 67.000 de telespectatori si a avut o cota de piata de 1,9%. Pe locul trei in acelasi clasament s-a aflat postul N24, care a fost urmarit, in medie, de 33.000 de telespectatori si a avut o cota de piata de 0,9%.
Datele TNS-AGB International sunt furnizate de Autoritatea Romana pentru Masurarea Audientei (ARMA), organizatie alcatuita din principalele statii de televiziune, din clienti de publicitate si agentii de publicitate si media din Romania. ARMA are ca scop furnizarea de informatii impartiale, precise si obiective despre audi