Adrian Urda, noul director executiv al retailerului de electronice si electrocasnice Altex, spune ca grupul va inaugura anul viitor 30.000 de metri patrati de magazin in centre comerciale noi, in conditiile in care in ultimii ani retailerul a pus pe piata in jur de 20.000 de metri patrati de suprafete comerciale.
Noile magazine ale retailerului, din conceptele Media Galaxy, Altex sau Digit'up, vor fi deschise in parcuri de retail, mall-uri si centre comerciale inaugurate recent, in curs de finalizare sau in proiect. In acelasi timp, unitatile ce au functionat pana acum in magazinele centrale sau universale din capitalele de judet vor fi relocate, dupa cum s-a intamplat in cazul centrului comercial Bega din Timisoara sau Central din Cluj.
"Avem semnate contracte pentru deschideri de magazine si in 2010. Vom merge in toate centrele care au in spate dezvoltatori cu experienta mai mare de 10 ani pe plan intern si international. Este vorba de forta brandului, know-how in dezvoltarea proiectului si concepte de standard european, care reusesc sa atraga nume precum Debenhams sau New Yorker", a spus Urda.
El nu ascunde ca Altex are, pe langa linia strategica de a fi langa Carrefour, o intelegere cu dezvoltatorul BelRom, deschizand deja doua magazine in retail park-urile dezvoltate de belgieni la Targu-Mures si Sibiu. BelRom mai are in proiect opt centre de retail, cu termene de finalizare de pana la doi ani, iar Urda anunta deschiderea unui magazin de concept Altex in fiecare din ele.
"Vom fi prezenti in toate proiectele BelRom. Planul de extindere pentru anul viitor este setat si cred ca il putem si depasi. In ultimii doi -trei ani am pus pe piata 20.000 de metri patrati de spatiu comercial, iar in 2008 suprafata va fi de aproape 30.000 de metri patrati", a declarat Urda. In acest program de extindere, noul CEO al Altex include retelele Media Galaxy,