Reprezentanţii dezvoltatorilor a două dintre cele mai mari proiecte rezidenţiale din Capitală descriu reţeta prezentă a succesului în afacerile imobiliare. Alin Negulescu, director vânzări Reprezentanţii dezvoltatorilor a două dintre cele mai mari proiecte rezidenţiale din Capitală descriu reţeta prezentă a succesului în afacerile imobiliare.
Alin Negulescu, director vânzări Băneasa Rezidenţial:
1. În anul 1992, am avut una dintre primele agenţii imobiliare din Bucureşti, am fost partener în această firmă care funcţionează şi în prezent. Aici am activat aproape trei ani. Am ieşit apoi pentru o perioadă din afacerile de real estate. Înainte de a veni la Băneasa Investment, am condus o serie de companii, printre care prima companie de tuning din România, dar şi revista "Supercar".
2. Dimensiunea proiectului este o provocare în sine. Tot timpul suntem în priză, tot timpul apar noi dificultăţi. Există un dinamism dat chiar de ceea ce se întâmplă în piaţă. Astăzi pot fi cerute blocuri, mâine poate se vor cere vile. De aceea, tot timpul trebuie să ne adaptăm acum la ceea ce va dori piaţa peste doi ani.
3. Abilitatea unui manager se vede acolo unde el trebuie să vândă un produs greu de vândut. Apartamentele de la Băneasa se vând singure. Eu sunt o persoană extrem de ambiţioasă şi pentru mine nu există răspunsul "nu". Punctele forte ale proiectului Băneasa sunt evidente. Proximitatea faţă de cea mai mare zonă comercială din România, locaţia de top, în nordul Bucureştiului, acolo unde se concentrează majoritatea dezvoltărilor de lux şi, nu în ultimul rând, diversitatea ofertei. Noi scoatem pe piaţă apartamente, dar şi case înşiruite sau vile individuale.
4. Ştiu totdeauna când încep ziua de lucru, însă aproape niciodată când o termin. O zi obişnuită pentru mine presupune petrecerea a 80% din timp pe şantier.
5