Cazul Romaniei nu este similar cu cel al Ungariei in privinta taxei auto, cum a sugerat comisarul european Laszlo Kovacs, care s-a antepronuntat pe aceasta tema, deoarece nu se cunoaste daca Romania va intra in discutia Curtii Europene de Justitie (CEJ), a declarat purtatorul de cuvant al Guvernului, Camelia Spataru. Ea a reamintit ca taxa auto este un instrument de protectie a mediului, prin incercarea limitarii emisiilor de dioxid de carbon, si nu se constituie intr-un element discriminatoriu, deoarece se aplica atat masinilor din productia autohtona, cat si celor din import. Comisia Europeana a trecut, saptamana trecuta, la a doua etapa a procedurii de infringement impotriva Romaniei in cazul taxei de prima inmatriculare, autoritatile de la Bucuresti avand la dispozitie doua luni pentru a se conforma solicitarilor CE, care va inainta, in caz contrar, o plangere la Curtea Europeana de Justitie. Cazul Romaniei nu este similar cu cel al Ungariei in privinta taxei auto, cum a sugerat comisarul european Laszlo Kovacs, care s-a antepronuntat pe aceasta tema, deoarece nu se cunoaste daca Romania va intra in discutia Curtii Europene de Justitie (CEJ), a declarat purtatorul de cuvant al Guvernului, Camelia Spataru. Ea a reamintit ca taxa auto este un instrument de protectie a mediului, prin incercarea limitarii emisiilor de dioxid de carbon, si nu se constituie intr-un element discriminatoriu, deoarece se aplica atat masinilor din productia autohtona, cat si celor din import. Comisia Europeana a trecut, saptamana trecuta, la a doua etapa a procedurii de infringement impotriva Romaniei in cazul taxei de prima inmatriculare, autoritatile de la Bucuresti avand la dispozitie doua luni pentru a se conforma solicitarilor CE, care va inainta, in caz contrar, o plangere la Curtea Europeana de Justitie.