Consiliul Local Municipal si-a dat, ieri, acordul, pentru studiul de fezabilitate al proiectului privind reabilitarea strazii Grivita, prin Programul Operational Regional. De asemenea, consilierii au aprobat si alocarea sumei reprezentind cota de finantare aferenta comunitatii locale, de 399.510 lei, respectiv 2% din totalul costului proiectului. Proiectul de reabilitare a strazii Grivita, una dintre cele mai circulate din oras, urmareste fluidizarea traficului, prin modernizarea soselei si prevede lucrari precum desfacerea imbracamintii bituminoase, realizarea de guri de scurgere racordate la canalizarea pluviala, realizarea de infrastructura si suprastructura, de trotuare pietonale si spatii verzi, montarea de stilpi pentru iluminatorul stradal, totul fiind realizat aproape de la zero, in conditiile in care se merge pe o solutie de largire a strazii, care va avea 4 benzi de circulatie.
Consilierii democrati au avut de comentat de la bun inceput asupra acestui studiu, Mihaela Picu aratindu-se nemultumita ca municipalitatea nu a respectat, in opinia sa, pasii ce trebuiau urmati, pina la aprobarea studiului de fezabilitate. Ea a vrut sa stie in ce conditii s-a ales firma care a facut acest studiu si de ce nu s-a cerut aprobarea CLM pentru organizarea unei licitatii. Picu a fost informata ca data fiind valoarea studiului de fezabilitate, de sub 2000 de euro, s-a procedat la o achizitie directa si s-au cerut oferte unor firme de profil din Bucuresti si Iasi, cea din urma, care a facut studiul, fiind singura care a raspuns cererii Primariei si a trimis o oferta.
Unii dintre consilieri s-au aratat sceptici cu privire la posibilitatea reala de largire a carosabilului strazii Grivitei la patru benzi, insa primarul a explicat ca exista destul loc, cu un carosabil de 13 metri si trotuare de 2,5 metri. El a admis ca va trebui sa "barbiereasca totul, pe ac