Fie ca vorbim despre cadourile pe care trebuie sa le oferim tinerilor casatoriti sau cele oferite angajatilor dintr-o firma sau partenerilor de afaceri, gasirea cadoului potrivit a fost intotdeauna o provocare. Afacerile cu magazine online specializate in oferirea de cadouri au aparut ca o necesitate, cu toate ca in Romania aceasta este o piata sezoniera.
"Ideea construirii unui magazin online care sa introduca conceptul listelor de casatorie in piata autohtona ne-a venit cu cativa ani in urma, participand bineinteles la o nunta. Pur si simplu, am simtit nevoia unei mentalitati diferite si ulterior am inceput sa ne documentam despre ce ar insemna o asemenea afacere", isi aminteste Alina Cosmanescu, manager proiect la firma Cadouri Online, care detine site-ul DarDeNunta.ro, magazin online specializat in domeniul cadourilor pentru nunta.
Din momentul in care au constientizat oportunitatea de a fi printre primele magazine online care ofera servicii de "wedding registry", cei doi asociati au inceput sa cerceteze piata prin analiza magazinelor clasice cu liste de casatorii. Astfel, la inceputul anului 2007 a luat fiinta firma, iar magazinul online a fost lansat cateva luni mai tarziu.
Cu toate ca are doar 24 de ani, Alina Cosmanescu are in spate o experienta de patru ani de zile in domeniul consultantei financiare si urmeaza momentan studii de specializare in comunicarea si promovarea afacerilor online. Asociatul sau, Victor Paicu, care are 27 de ani, a adus in acest mix experienta anterioara acumulata in domeniu prin intermediul altor doua afaceri din portofoliu, in care a fost implicat inca din faza de start-up.
Promovarea afacerii s-a realizat in primul rand in mediul online, in cadrul portalurilor si al comunitatilor virtuale relevante pentru specificul site-ului, dupa care au urmat articolele in revistele de specialitate.
Primele comenzi