UPC Romania, cel mai mare operator de televizune prin cablu de pe piata locala, a lansat trei pachete de servicii complete pentru IMM-uri, ce integreaza internet de mare viteza (broadband), telefonie fixa digitala, gazduire web si televiziune, si ar putea aduce firmelor economii de pana la 40% comparativ cu achizitia separata a serviciilor.
Serviciile UPC Business sunt disponibile companiilor prin intermediul a trei abonamente, cu preturi cuprinse intre 40 euro si 90 de euro, au anuntat oficialii operatorului.
Pachetul de top, disponibil pentru un tarif lunar de 90 de euro, asigura o viteza maxima de descarcare a datelor de pe internet de 24 de megabiti pe secunda, doua linii telefonice cu 500 de minute de voce incluse pentru apeluri nationale catre retele fixe, spatiu de gazduire web de doi gigabytes si pachetul de televiziune "Basic".
Potrivit oficialilor companiei, in momentul achizitionarii separate a serviciilor, clientii ar plati 80 de euro pentru serviciile de internet, 16 euro pentru telefonia fixa digitala, 24 de euro pentru serviciile de gazduire si 7,5 euro pentru abonamentul TV, pentru un total de 127,5 euro.
"Am reusit sa stabilim un record de viteza pentru accesul la internet prin cablu TV cu 24 Mbps. Am marit numarul de minute incluse pentru apelurile nationale catre retele fixe si instalam cel putin doua linii telefonice pentru a oferi flexibilitate clientilor", a declarat Calin Geru, directorul de marketing al diviziei UPC Business.
Andrei Dinulescu, director de produse in cadrul UPC Business, apreciaza ca piata de internet broadband pentru IMM-uri se confrunta cu o eroziune a preturilor si se asteapta la lansarea pe piata a mai multor oferte care asigura utilizatorilor viteze de transfer din ce in ce mai ridicate.
Economiile in cazul celorlalte doua pachete UPC sunt de 30,5 euro, respectiv 27,5 euro. Astfel, cel m