Daewoo Automobile Romania (DWAR) nu va mai produce nici un autoturism incepand cu 1 ianuarie 2008, a dezvaluit ieri Ovidiu Cioroianu, liderul sindical din societate. Motivul: vanzarile fabricii de la Craiova au scazut cu un sfert dupa semnarea contractului de privatizare cu americanii de la Ford. "Dupa semnarea celebrului contract cu Ford, vanzarile la autoturismele Daewoo au scazut cu 25%.
Asa ca n-o sa mai producem pe stoc ca sa rugineasca. Vom relua productia dupa vanzarea stocului", a declarat Cioroianu. In momentul de fata, constructorul de automobile mai produce modelele Matiz si Nubira II. Societatea are in derulare contracte pentru producerea de motoare si cutii de viteze. Totusi, Cioroianu afirma ca salariatii ar avea de suferit daca vanzarile vor merge la fel de prost: "Exista posibilitatea ca o parte din salariati sa stea acasa, prin rotatie, cu 75% din salariu".
Romania Libera
Daewoo Automobile Romania (DWAR) nu va mai produce nici un autoturism incepand cu 1 ianuarie 2008, a dezvaluit ieri Ovidiu Cioroianu, liderul sindical din societate. Motivul: vanzarile fabricii de la Craiova au scazut cu un sfert dupa semnarea contractului de privatizare cu americanii de la Ford. "Dupa semnarea celebrului contract cu Ford, vanzarile la autoturismele Daewoo au scazut cu 25%.
Asa ca n-o sa mai producem pe stoc ca sa rugineasca. Vom relua productia dupa vanzarea stocului", a declarat Cioroianu. In momentul de fata, constructorul de automobile mai produce modelele Matiz si Nubira II. Societatea are in derulare contracte pentru producerea de motoare si cutii de viteze. Totusi, Cioroianu afirma ca salariatii ar avea de suferit daca vanzarile vor merge la fel de prost: "Exista posibilitatea ca o parte din salariati sa stea acasa, prin rotatie, cu 75% din salariu".
Romania Libera