GAV/Scholz&Friends a castigat licitatia organizata de compania producatoare de vinuri Cramele Halewood, agentia urmand a oferi servicii de comunicare ce includ atat branding, cat si advertising, se arata intr-un comunicat al agentiei.
“Noi suntem un producator de marime medie, sucursala unei afaceri de familie din Marea Britanie si ne-a interesat o agentie creativa cu aceeasi filosofie. GAV a inteles exact ce vrem noi sa comunicam, care sunt valorile noastre si pe ce idei e construita si condusa acesta afacere”, a declarat Mihai Chitic, director comercial Cramele Halewood.
Pe langa producţia de vinuri, Cramele Halewood reprezinta in Romania case din intreaga lume: Andre Lurton, Antinori, Torres, Vicente Gandia, Villa Maria, Trapiche, Concha Y Toro.
Generic Audiovizual (GAV) si-a inceput activitatea in anul 2003, impreună cu atelierul de marketing cultural Balkanski, sub denumirea de gav/balkanski. In 2005, s-a afiliat retelei internationale Scholz&Friends, luand denumirea GAV Scholz&Friends Bucuresti. Printre clienţii şi partenerii agentiei se numara Brita, DaimlerChrysler/Mercedes, Ministerul Culturii si Cultelor / Sibiu – Capitala Culturala Europeana 2007, Raiffeisen Leasing, Unilever si Unity.
Halewood International a fost infiintata in 1978 de catre John Halewood. Din anul 1987, compania a inceput sa importe vinuri din Romania. Dupa zece ani, Halewood infiinteaza prima subsidiara in Romania, devenind totodata cel mai mare importator de vinuri romanesti in Marea Britanie. GAV/Scholz&Friends a castigat licitatia organizata de compania producatoare de vinuri Cramele Halewood, agentia urmand a oferi servicii de comunicare ce includ atat branding, cat si advertising, se arata intr-un comunicat al agentiei.
“Noi suntem un producator de marime medie, sucursala unei afaceri de familie din Marea Britanie si ne-a int