Internetul pe mobil şi bibliotecile digitale nu au nimic în comun la prima vedere. Dar Orange le aduce împreună, în încercarea de a-şi creşte veniturile, prin lansarea unor servicii cu valoare adăugată. La urma urmei, un mobil e necesar pentru a da şi primi telefoane, se pot încăpăţâna să susţină unii utilizatori de telefonie mobilă. Însă aceştia sunt tot mai puţini. Transferul de date sau descărcarea de muzică şi clipuri video sunt câteva servicii care încep
Internetul pe mobil şi bibliotecile digitale nu au nimic în comun la prima vedere. Dar Orange le aduce împreună, în încercarea de a-şi creşte veniturile, prin lansarea unor servicii cu valoare adăugată.
La urma urmei, un mobil e necesar pentru a da şi primi telefoane, se pot încăpăţâna să susţină unii utilizatori de telefonie mobilă. Însă aceştia sunt tot mai puţini. Transferul de date sau descărcarea de muzică şi clipuri video sunt câteva servicii care încep să prindă din ce în ce mai mult teren, iar în perioada următoare li se vor mai adăuga şi altele, care până acum nu aveau nimic în comun cu telefonia mobilă.
Aproape niciunul dintre marii operatori telecom nu concepe să nu devină furnizor integrat de comunicaţii. Săptămâna trecută, Orange a lansat, la Paris, câteva produse şi servicii în care nu telefonia mobilă joacă rolul principal. Pentru că în Franţa compania oferă şi internet fix, şi IPTV, o parte din noile lansări se adresează acestor segmente de clienţi, dar Vincent Lobry, home marketing director al companiei, spune că nu există
niciun motiv pentru care două dintre aplicaţii nu s-ar lansa anul viitor şi în România. Este vorba de Orange Music şi Reach Everyone.
Prima este un software care permite transferul de muzică între calculator şi telefonul mobil, dar şi gestionarea melodiilor din